کد خبر: ۵۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
نماينده مردم طالقان و ساوجبلاغ گفت:مجلس يك مجموعه است و 290 نفر نماينده در آن هستند. قطعا شايسته نيست كه ما 5 الي 10 نفر را براي نظارت بر اين 290 نفر بگذاريم.
ناطقان:رئیس بانک مرکزی دولت احمدی‌نژاد می‌گوید مجلس عصاره ملت است و شایسته نیست یک جمع 5 یا 10 نفره بر کل نمایندگان نظارت داشته باشد.

محمود بهمني نماينده مردم طالقان و ساوجبلاغ در در واکنش به اظهارات اخیر سخنگو و دبیر شورای نگهبان مبنی بر استمرار نظارت بر نمایندگان در دوره 4 ساله نمایندگی‌شان، به خبرنگار خبرآنلاين گفت: وقتي مي گوييم مجلس در راس امور است پس بايد در همه موارد اين در راس بودن را قبول داشته باشيم، اگر بخواهيم نهادي را به عنوان ناظر بر مجلس در نظر بگيريم بايد نهاد ديگري را براي نظارت بر آن نهاد نيز در نظر بگيريم كه يك دور تسلسل ايجاد مي شود.

وي اظهار داشت: بايد يك جا اين دور تسلسل قطع شود، معتقدم مجلس در راس امور است و اين در راس امور بودن را بايد بپذيريم یعنی همان جایی که این دور تسلسل قطع می‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس تاكيد كرد: البته ما بايد مجلس را به راس امور بودن برسانيم يعني گزينه‌هاي خوبي را انتخاب كنيم. مردم نيروهاي خوب، ورزيده، با تجربه و متخصص انتخاب كنند و به مجلس بفرستند كه اين نيروها در راس امور بودن مجلس را حفظ كنند.

اين نماينده مجلس دهم در پاسخ به اين سوال كه« آيا مجلس در حال حاضر اين جايگاه را دارد؟»، گفت: قطعا مجلس اين جايگاه را دارد و در راس امور است. چرا كه مردم با بصيرت بهترين ها را انتخاب كرده اند. بحث نظارت بايد جايي قطع شود اگر اين موضوع در مجلس قطع شود بهتر است.

وي تاكيد كرد: مجلس يك مجموعه است و 290 نفر نماينده در آن هستند. قطعا شايسته نيست كه ما 5 الي 10 نفر را براي نظارت بر اين 290 نفر بگذاريم. چرا كه مجلس عصاره ملت است و اگر اين عصاره اشكالي دارد كه بايد نظارتي بر آن صورت گيرد،پس ما ايراد داريم كه چنين افرادي را انتخاب مي‌كنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین