کد خبر: ۵۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
حسن شایان‌فر مدیر دفتر پژوهش‌های کیهان بر اثر بیماری کبد درگذشت.
ناطقان:حسن شایانفر مدیر دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان و مشاور فرهنگی حسین شریعتمداری از هفته پیش به دلیل خونریزی داخلی در بیمارستان بقیه الله تهران بستری شده بود.

مرحوم شایانفر همواره به دلیل افشای ماهیت واقعی پرده‌نشینان و دستان پنهان و پیدای افراد پشت‌پرده جریان‌های معاند با انقلاب اسلامی از جمله فراماسون‌ها مورد غضب‌ فتنه‌گران داخلی و خارج‌نشین بود و تا آنجا که توانستند وی را آماج ناسزا‌ها و فحاشی‌های خود قرار دادند.

تیزهوشی و درایت حسن شایانفر در شناخت حلقه‌های پنهان جریان‌های انحرافی سیاسی و فرهنگی سبب شد سلسله کتب "نیمه پنهان " شکل گیرد و اکنون به‌عنوان یکی از مراجع و منابع مطالعاتی دانشجویان و پژوهشگران به‌شمار ‌آید.
شایانفر هیچگاه تمایلی برای طرح نام خود در ذیل فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی که با مدیریت وی در روزنامه کیهان و محافل فکری، مطالعاتی و... انجام داده است، نبود و همواره به‌عنوان یک سردار گمنام در عرصه جنگ نرم فعالیت می‌کرد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین