کد خبر: ۵۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
وزیر ارشاد در گفتگو با "ناطقان":
صالحی امیری با اشاره به نگاه امام و رهبری به جریان دانشجویی در کشور گفت: بزرگان انقلاب همواره به نخبگان و جوانان کشور اعتماد کرده و حضور آنان در صحنه را غنیمت می دانند و البته نباید اجازه داد "انقلابی نماها" با رفتارهای افراطی و غیرمنطقی دانشجویان را از نظام دلسرد کنند.
همزمان با شانزدهم آذر- روز دانشجو، وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" تاکید کرد: کسی نباید تردید داشته باشد که "نسل جوان" یکی از سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی است و در صحنه هایی همچون دفاع مقدس با تمام وجود به میدان آمدند و یک وجب از خاک ایران اسلامی را دست دشمنان باقی نگذاشتند.

صالحی امیری با اشاره به ویژگی جریان دانشجویی گفت: پرسشگری و نقادی در ذات جریان دانشجویی است و این روحیه آرمان خواهی با ایجاد بسترهای مناسب می تواند به شکوفایی کشور کمک کند و آنهایی که شور و نشاط نسل جوان را بعنوان یک خطر می بینند، دچار توهم هستند.

وزیر ارشاد با اشاره به نگاه امام و رهبری به جریان دانشجویی در کشور گفت: بزرگان انقلاب همواره به نخبگان و جوانان کشور اعتماد کرده و حضور آنان در صحنه را غنیمت می دانند و البته نباید اجازه داد "انقلابی نماها" با رفتارهای افراطی و غیرمنطقی دانشجویان را از نظام دلسرد کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین