کد خبر: ۵۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره آخرین وضعیت دکتر صلحی، پزشک معروف تبریزی گفت: وی همچنان دربازداشت و در انتظار محاکمه به سر می برد.
ناطقان:دکتر محمد حسین صومی افزود: تحقیقات تکمیلی توسط قوه قضاییه پیرامون زوایای مختلف قتل‌ مادربزرگ و همسر پزشک تبریزی در حال انجام است.

وی افزود:به گفته دادستان تبریز، پزشک تبریزی به نذری‌نبودن غذاها اعتراف کرده است . بر این اساس غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است و بر اساس تحقیقات پرونده و بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا نیز مشخص شده است.

دکتر صومی درباره اینکه آیا دکتر صلحی به جرم خود اعتراف کرده است یا خیراظهار داشت : در حال حاضر دکتر صلحی بازداشت و در اختیار مقامات قضایی است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

یادآور می شود ۱۷ مهر ماه دو تن از اعضای خانواده دکتر علیرضا صلحی با خوردن غذای مسموم فوت کردند و او اکنون به اتهام قتل آنها در زندان به سر می برد.

منبع: فردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین