کد خبر: ۵۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در تصادف شدید خودروهای پراید، سمند، وانت و پرشیا، 5 سرنشین مصدوم شدند.
ناطقان:جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ؛ درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 21:05 حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران- قم، 5 کیلومتر بعد از عوارضی به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای ایستگاه 50 به محل اعزام می شوند.

به گفته ملکی با استقرار آتش نشانان در محل حادثه مشاهده می شود که 4 دستگاه خودروی شامل پراید، سمند، وانت و پرشیا به شدت با یکدیگر برخورد کرده که در اثر این حادثه، وانت و سمند دچار آتش سوزی و کاملا شعله ور هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در لحظات اولیه هر 9 سرنشین از خودروها خارج شده بودند، افزود: 5 سرنشین وانت و سمند (3مرد و 2 زن) دچار مصدومیت شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با انتقال خودروها به حاشیه امن و تحویل محل به عوامل پلیس راهور، عملیات در ساعت 21:50 به پایان رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین