کد خبر: ۵۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه تلویحا دولت سوریه را به افزایش خشونت‌ها در صورت آزادسازی شهر حلب تهدید کرد.
ناطقان:«مارک تونر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه تلویحا تهدید کرد که در صورت آزادسازی حلب، خشونت در سوریه تشدید می‌شود.

تونر که در نشست خبری روزانه صحبت می‌کرد، گفت: «حتی اگر ارتش سوریه کل حلب را هم بگیرد، این به معنی پایان خشونت در سوریه نخواهد بود و معارضین سلاح‌های خود را بر زمین نخواهند گذاشت.»

وی افزود: «دولت سوریه باید بداند که اگر حلب را به طور کامل بگیرد، ممکن است خشونت نه در حلب، بلکه در دیگر مناطق سوریه افزایش یابد.»

اظهارات وی پس از آن مطرح می‌شود که ارتش سوریه با آزادسازی بخش شمالی منطقه شرقی حلب، عملا تروریست‌ها را در محوطه‌ای به مساحت تنها 10 کیلومتر مربع محاصره کرده است.
آمریکا و پنج کشور غربی دیگر امروز با صدور بیانیه‌ای خواستار آتش‌بس در حلب شده و حامیان نظام سوریه را به تحریم تهدید کردند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین