کد خبر: ۵۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
تروریست‌های داعش با پیشروی نیروهای عراقی شروع به انتقال اعضای خانواده خود از موصل به غرب استان الانبار کرده‌اند.
ناطقان:نیروهای الحشد الشعبی روز پنج شنبه هفته گذشته، منطقه استراتژیک «تل عطبه» در نزدیکی «تلعفر» را آزاد کردند؛ منطقه‌ای که راه رسیدن به شهر تلعفر را آسان می‌کند. از سوی دیگر نیروهای امنیتی عراق در شهر موصل اعلام کرده‌اند که فقط 10 محله تا آزادی کامل شرق شهر موصل مانده است.

به نوشته روزنامه الحیات چاپ لندن، تروریست‌های داعش با این وضعیت شروع به اعزام اعضای خانواده خود به سمت مناطق غربی استان الانبار کرده‌اند.

از سوی دیگر «کریم النوری» از فرماندهان الحشد الشعبی به الحیات گفته است که داعش در غرب موصل موضع تهاجمی در پیش گرفته است.

او در ادامه گفته است: آزادی منطقه «تل عطبه» باعث قطع خطوط امدادی در دو محور جنوبی و غربی می‌شود علاوه بر این فرماندهان عالی رتبه داعش در آن جا حضور داشتند.

کریم النوری در این باره افزود: تل عطبه نقطه مهمی بود که موصل را به تلعفر، الحضر، البعجاج و القیروان و شمال غرب استان الانبار و از آن‌جا به مرز سوریه متصل می‌کرد.

منبع: فارس
برچسب ها: داعش ، تروریست ، موصل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین