کد خبر: ۶۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در خصوص وضعیت ترافیکی کشور نیز گفت: امروز در ورودی کلانشهرها ترافیک روان است و فقط مداخلات جوی را در جاده های کشور شاهد هستیم.
ناطقان:سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در رابطه با آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور بیان کرد: اکنون محورهای غربی،شمالی و بخشی از استانهای مرکزی کشور با بارش برف رو به رو هستند.

رحمانی دررابطه با بارش برف در برخی از استانها افزود: امروز بارش برف را در استانهای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان شاهد‌ هستیم.

وی ادامه داد: همچنین امروز، محور‌های ایلام-اسلام آباد، ایلام-کرمانشاه، بروجرد-اراک، خرم آباد-بروجرد، نورآباد-نهاوند و دیلمان در استان کردستان و محورهای گردنه حیران، رشت و قزوین در استانهای گیلان و اردبیل ازجمله محورهای برف‌گیر هستند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در خصوص بارش باران در کشور گفت: امروز همچنین در اغلب محور‌های چهارمحال بختیاری، همدان، کرمانشاه، ایلام و غرب مازندران شاهد بارش باران هستیم.

رحمانی در ادامه با اشاره به وزش باد دربرخی از استانهای کشور افزود: در استانهای اصفهان، زاهدان و خاش وزش باد جریان دارد.

وی همچنین تصریح کرد: محورهای تکاب، شاهین دژ در آذربایجان غربی، مشکین شهر-اهر، رضی-گرمی، اردبیل-سراب، زنجان-طارم، محدوده کلاو در محور هراز، ملایر-اراک، ملایر-همدان، سنندج-دیوان دره، سقز-دیوان دره و محور سنندج کامیاران در استان کردستان امروز با سامانه مه‌گرفتگی مواجه اند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در خصوص وضعیت ترافیکی کشور نیز گفت: امروز در ورودی کلانشهرها ترافیک روان است و فقط مداخلات جوی را در جاده های کشور شاهد هستیم.

رحمانی در پایان به داشتن تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ توسط رانندگان تاکید کرد و افزود: رانندگانی که قصد تردد از محورهای شمالی، غربی و مرکزی را دارند، تجهیزات ایمنی لازم را با خود به همراه داشته باشند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین