کد خبر: ۶۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
آقای رئیس جمهور، این غفلت را چگونه توجیه کنیم؟
نکته ای که با گذشت 45 روز از حضور سیدرضا صالحی امیری در وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی مایه تعجب شده، بلاتکلیفی سازمان اسناد و کتابخانه ملی است که گویا در ماه های منتهی به انتخابات، رئیس جمهور انگیزه ای برای تعیین تکلیف ریاست آن ندارد.(!)
ناطقان: 11 آبان95 صحن علنی بهارستان شاهد رای اعتماد نمایندگان به 3وزیر پیشنهادی دولت اعتدال بود و بدین ترتیت حسن روحانی موفق شد همان گزینه هایی که مجلس نهم به عناوین مختلف آنان را شایسته وزارت نمی دانست با رای قاطع مجلس دهم به کرسی مسئولیت برساند.

بدنبال مشخص شدن تکلیف 3 وزیر مهم دولت، 2سازمان فرهنگی که روسای آن به وزارت رسیدند بلاتکلیف شد و 4روز بعد از حضور مسعود سلطانی فر در وزارتخانه ورزش و جوانان، رئیس جمهور در تاریخ 15 آبان 95 طی حکمی زهرا احمدی پور را به ریاست سازمان میراث فرهنگی منصوب کرد.

اما نکته ای که با گذشت  45 روز از حضور سیدرضا صالحی امیری در وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی مایه تعجب شده، بلاتکلیفی سازمان اسناد و کتابخانه ملی است که گویا در ماه های منتهی به انتخابات، رئیس جمهور انگیزه ای برای تعیین تکلیف ریاست آن ندارد.(!)

اگر چه در هفته های اخیر نام چهره های همچون حجت الاسلام ابوترابی ، احمد مسجد جامعی و حتی غلامعلی حدادعادل بعنوان گزینه های احتمالی برای ریاست این سازمان مطرح است، اما تاکنون مسئولان رسمی دولت موضع روشنی در این خصوص ابراز نکرده اند.

به گزارش ناطقان؛ سازمان اسناد و کتابخانه ملی بعنوان یکی از مهمترین و برجسته ترین ذخایر ارزشمند فرهنگی در کشور به حساب می آید که تاکنون رئیس جمهور دولت اصلاحات و وزیر ارشاد دولت اعتدال از دل آن بیرون آمده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین