کد خبر: ۶۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
سرمربی نفت تهران در نشست خبری امروز پاسخ تندی به سرمربی جوان استقلال داد.
ناطقان:علیرضا منصوریان امروز در نشست خبری پیش از بازی با نفت اعلام کرد که قصد دارد رضایت علی دایی را بگیرد تا در صورت امکان، بازی تیم های استقلال و نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود تا دو تیم بتوانند فوتبال با کیفیت تری به نمایش بگذارند. 

علی دایی امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: «ما در لیگی بازی می کنیم که به آن حرفه ای می گوییم. خیلی ها می توانند درخواست بدهند که بازی کجا برگزار شود ولی ما میزبانیم. مگر منصوریان رئیس سازمان لیگ است که درباره چمن صحبت می کند؟ ما از اول فصل در این چمن بازی کرده ایم و این مسئله را باید با سازمان لیگ مطرح کنند نه با ما. شما فکر می کنید یک روز قبل از بازی می شود چنین کاری کرد؟ منصوریان نظر خودش را گفته و دوست دارد در زمین آزادی بازی کند. ما هم اگر مهمان بودیم با شوق زیاد به آزادی می رفتیم. ما میزبان هستیم و باید حرمت ها را نگاه داریم. هیچ جای دنیا نمی بینیم که تیمی یک روز قبل از بازی بگوید" بیاید در زمین ما بازی کنید." چنین چیزی معقول نیست. باید بیایند و با باشگاه نفت صحبت کنند.»

البته به نظر می رسد در این موضوع علی دایی کاملا حق دارد؛ چرا که نفت تهران تمام بازی های خانگی خود را در ورزشگاه تختی برگزار کرده است و منطقی نیست که حالا بازی حساس با استقلال را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

منبع: ورزش سه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین