کد خبر: ۶۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای، درباره نقل و انتقالات این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.
ناطقان:عصر امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای در خصوص بررسی آخرین شرایط استقلال و روند فعالیت‌های این باشگاه در نیم فصل دوم میان رضا افتخاری مدیرعامل، علیرضا منصوریان، سرمربی و نصرالله عبداللهی سرپرست آبی پوشان برگزار شد. حاضران در این جلسه در خصوص فعالیت‌های نقل‌وانتقالی نیم فصل، ادامه کار تیم در مسابقات نیم فصل دوم، لیگ قهرمانان آسیا، سفرهای تیم، بستن لیست آسیایی طبق ملزومات AFC و... به تبادل نظر پرداختند.

باتوجه به اینکه تا هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فصل نقل‌وانتقالات جریان دارد و از طرفی بازیکنان در حال حاضر در تعطیلات هستند، هنوز لیست ورودی و خروجی رسمی استقلال مشخص نشده است.

با هماهنگی ایجاد شده میان سرمربی و مدیرعامل، اوایل هفته آینده اعضای کادرفنی همراه با سرپرست و مدیرفنی تیم جلسه‌ای را در خصوص لیست ورودی و خروجی خواهند داشت و بعد از جمع‌بندی نهایی، اسامی مورد نظر به مدیرعامل باشگاه تقدیم می‌شود. پس از آن لیست ورودی و خروجی استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل به صورت رسمی از سایت باشگاه استقلال منتشر می‌شود. تا آن زمان، کلیه اخباری که توسط رسانه‌ها منتشر می‌شود، گمانه‌زنی و غیر رسمی محسوب شده و مورد تأیید باشگاه استقلال نیست.

منبع: افتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین