کد خبر: ۶۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
ناطقان: دکتر رضا جلالی استاد دانشگاه و رزمنده و جانباز هفتاد درصد دوران دفاع مقدس در نامه ای سرگشاده به محمد باقر قالی باف شهردار تهران ضمن تاکید بر لزوم اداره غیر سیاسی شهر سوالاتی را از وی پرسیده است که متن کامل آن به این شرح است :

جناب آقای محمد باقر قالیباف

شهردار محترم تهران

سلام علیکم

احتراماً مدتهاست با عبور از تقاطع یادگار امام (ره) ورودی سعادت آباد که از قضا در مسیر محل کارم واقع است ،توسعه روز افزون یک مدرسه را که اکنون  سردرش شبیه دانشگاه تهران شده می بینم، کنجکاوی ام سبب شد تا درباره آن جستجو کنم و نتیجه آن بر سوالات ذهنی ام افزود؛ اکنون در جهت تنویر افکار عمومی چند سوال دارم که خواهشمندم به صورت شفاف و متقن به من و دیگر شهروندان عادی که هر روز صبح متعجب از آنجا می گذرند پاسخ دهید.

1ـ آیا مدرسه مهر هشتم واقع در انتهای اتوبان یادگار روبروی کوی فراز متعلق به فرزند شما الیاس است؟ اگر مدعی هستید خیر!پس سوابق ثبتی این مدرسه با نام ایشان چه می گویند؟

2- ایشان دقیقا در آن ساختمان مشغول چه کاری است ؟

3ـ ملکی که در اختیار این مدرسه است قبلا متعلق به چه نهادی بوده و چگونه و تحت چه شرایطی و با چه مبلغی به موسسه آموزشی مهر هشتم واگذار شده است ؟

به عنوان یک شهروند عادی پیرو مکتب امام راحل (ره) و رهبر انقلاب؛معتقدم تنها راه #نجات_تهران پایان دادن اداره سیاسی شهر تهران است،شهری که متعلق به یکایک شهروند عزیز این شهر از مسگر آباد تا سعادت آباد است!

شهری که نه متعلق به شمای شهردار و اعضای شورای شهر که مال همه است از دستفروش تا حلبی نشین و ما باید با مطالبه حق شهروندی مان زمینه های اداره درست شهر را در مسیر فراهم کردن تهرانی برای همه و نه فقط نور چشمی ها فراهم کنیم.

*مردمان

با تشکر و احترام

رضا جلالی

شهروند عادی تهران ،استاد دانشگاه ،

کوچکترین رزمنده دفاع مقدس و جانباز بالای 70 درصد

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین