کد خبر: ۶۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
نماینده بندرعباس در گفتگو با ناطقان:
حسین هاشمی ادامه داد: حجم عظیم معوقات بانک سرمایه و غفلت های صورت گرفته در این مجموعه که سهم عمده آن متعلق به فرهنگیان است، به یک نگرانی تبدیل شده و تعلل مدیران بانک سرمایه در شکایت از بدهکاران کلان بانکی پرابهام است
نماینده بندرعباس در گفتگو با "ناطقان" ضمن اشاره به طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: مجلس با جدیت بدنبال شفاف سازی و رفع ابهامات پیرامون تخلفات صورت گرفته در این صندوق است و به معلمان ارجمند اطمینان میدهیم در پیگیری حقوق آنها کوتاهی نکنیم.

حسین هاشمی ادامه داد: حجم عظیم معوقات بانک سرمایه و غفلت های صورت گرفته در این مجموعه که سهم عمده آن متعلق به فرهنگیان است، به یک نگرانی تبدیل شده و تعلل مدیران بانک سرمایه در شکایت از بدهکاران کلان بانکی پرابهام است و قطعا با این شیوه نمی توانند روی واقعیت ها سرپوش بگذارند و باید بصورت شفاف پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با ضروری دانستن توجه به حوزه پیشگیری از تخلفات گفت: اگر در حوزه نظارت دقیق عمل شود، هیچ گاه شاهد شکل گیری چنین حجم عظیمی از بدهی های بانکی و تخلفات حاشیه ای آن نخواهیم بود، ولی در شرایط موجود امیدواریم دستگاه های قضایی و امنیتی قاطعانه با تخلفات برخورد نمایند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین