کد خبر: ۶۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
درحالی که سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات هستند و به پول نیاز دارند، حساب مشترک اسپانسر این سه باشگاه به خاطر یک شکایت بلوکه شده است.
ناطقان:استقلال با دردسر بزرگی این روزها مواجه شده که برطرف کردن آن کار ساده ای به نظر نمی رسد چرا که چیزی در حدود 8 میلیارد تومان از پول باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی به دلیل عوض کردن اسپانسر و عدم پرداخت تعهدات مالی توسط استقلال بلوکه شده است.

سال گذشته و در زمان مدیریت بهرام افشارزاده، پندار توفیقی اسپانسری را که شاهرخ سبک دست برای استقلال آورده بود را کنار گذاشت در حالی که استقلال نسبت به آن اسپانسر متعهد شده و از سبک دست پول گرفته بود.

حالا  با شکایت همان اسپانسر قدیمی نه تنها حساب استقلال بلکه حساب باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی هم بسته شده چرا که اسپانسر هر سه باشگاه یکی است و حساب مشترکی برای آنها باز شده است. در این شرایط اما با وجود اعتراض باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی هنوز اقدامی جهت تسویه حساب با اسپانسر قبلی و پرداخت ضرر و زیان و باز شدن این حساب مشترک از سوی استقلال انجام نشده و مشخص نیست شرایط برای این سه باشگاه چگونه جلو خواهد رفت.

در واقع استقلال موجب دردسر پرسپولیس و تراکتورسازی هم شده آنهم وسط نقل و انتقالات  و به همین دلیل هم نمی تواند این داستان را با بی توجهی رد کند چرا که بزودی اعتراض های باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی رسانه ای شده و این باشگاه تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت.

نکته مهم این است که نه افتخاری، نه توفیقی، نه افشارزاده و سبک دست تاکنون هیچ توضیحی در این رابطه نداده اند و معلوم نیست بلوکه شدن پول هر سه باشگاه تا چه مانی ادامه خواهد یافت و چه سرانجامی خواهد داشت.

سال قبل استقلالی ها مدعی بودند که آن شرکت به تعهدات خود پایبند نبوده اما ظاهرا شرایط اینگونه بوده که شاهرخ سبک دست از باشگاه استقلال طلب داشته و استقلال تاکنون این بدهی را پرداخت نکرده و حالا سه تیم بزرگ کشور پولشان بلوکه شده است.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین