کد خبر: ۶۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
نماینده جنجال ساز دوباره به دادسرا احضار می شود؟
انتظار میرود، دستگاه قضایی با احضار محمود صادقی و مدیرعامل بانک سرمایه در مقام "مطلع" ، پیرامون صحت ادعاهای مطرح شده درخصوص تهدید مدیرعامل و کارمندان این بانک تحقیقات لازم را بعمل آورده، و ریشه طرح چنین ادعاهایی را در مقطع فعلی روشن نمایند.
ناطقان: روز گذشته محمود صادقی (نماینده تهران) طی مصاحبه ای ادعا کرد: خبرهایی به گوش میرسد که عده ای  با حضور در "بانک سرمایه" کارمندان و مدیرعامل آن را باعنوان کارشناس کمیته یا افرادی از ارگان‌های نظارتی تهدید کرده‌اند(!).

این نماینده پرحاشیه مجلس که در هفته های اخیر مواضع هزینه ساز و جنجالی اش به سوژه مورد علاقه شبکه های معاند تبدیل شده، در حالی شنیده هایش پیرامون تهدید(!) مدیرعامل بانک سرمایه را مطرح کرده که اخیرا دادستان تهران با انتقاد از مدیران این بانک گفت: با اعتراض دادستانی بالاخره مسئولان بانک سرمایه حاضر به شکایت از بدهکار 1200میلیاردی شدند و روز گذشته م.ج بازداشت شد.

از این رو انتظار میرود، دستگاه قضایی با احضار محمود صادقی و مدیرعامل بانک سرمایه در مقام "مطلع" ، پیرامون صحت ادعاهای مطرح شده درخصوص تهدید مدیرعامل و کارمندان این بانک تحقیقات لازم را بعمل آورده، و ریشه طرح چنین ادعاهایی را در مقطع فعلی روشن نمایند.

به گزارش ناطقان، سخنگوی هیات تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان طی مصاحبه ای تاکید کرد: بنا بر اعلام دادستان محترم تهران، بانک سرمایه در شکایت از بدهکاران کلان این بانک تعلل داشته و نهایتا با اعتراض دادستانی حاضر به شکایت شده اند و بدون شک از کنار این مسئله به سادگی نمی توان گذشت و امیدواریم دستگاه قضایی به این مسئله نیز رسیدگی نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین