کد خبر: ۶۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به قیمت 20 هزار تومانی برای هر کیلو ازگیل گفت: قیمت هر کیلو نارنگی جنوب با افزایش به 6 هزار تا 10 هزار تومان رسیده است.
ناطقان:حسین مهاجران در خصوص تغییر قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار بیان کرد: بازار طی دو هفته اخیر همچنان در رکود به سر می‌برد و تغییر چندان خاصی در قیمت انواع میوه‌ها به وجود نیامده است، این در حالی است که قیمت هر کیلو توت فرنگی جیرفت از 50 هزار تومان به 20 هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به کمبود عرضه میوه ازگیل نسبت به تقاضا گفت: با توجه به فصل میوه ازگیل و کمبود عرضه نسبت به تقاضا قیمت آن به کیلویی 20 هزار تومان رسیده است که این میوه پس از دپو در انبارها رسیده و سپس وارد بازار می‌شود و با وجود عرضه اندک آن انتظار کاهش قیمت وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با بیان قیمت بالای پرتقال درجه یک جنوب اظهار کرد: قیمت هر کیلو پرتقال درجه یک جنوب با افزایش قیمت 2 هزار و 500 تومانی نسبت به هفته گذشته از 6 هزار و 500 به 8 هزار و 500 تومان رسیده و پرتقال رسمی جنوب نیز 500 تومان گران شد و به قمیت هر کیلو 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان رسید.

مهاجران در توضیح قیمت سایر میوه‌های تصریح کرد: قیمت هر کیلو خرمالو کندی 6 هزار تومان و خرمالوی شمال 5 هزار تومان، موز هر کیلو 3 هزار و 200 تا 3 هزار و 500، سیب بدون تغییر قیمت قرمز و سفید بین 4 هزار تا 4 هزار و 500 تومان و خیار بوته‌ای و گلخانه‌ای هر کیلو یک هزار و 500 تا 3 هزار تومان است.

وی با اشاره به اتمام هندوانه در میادین میوه و تره‌بار گفت: هندوانه در میادین به اتمام رسیده و تنها درب مغازه‌ها از شب یلدا باقی مانده است و قیمت آن بسته به خرید فروشندگان دارد و از این به بعد باید در انتظار هندوانه نو باشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار اظهار کرد: قیمت هر کیلو گوجه فرنگی بین 600 تا یک هزار و 500 تومان و هر کیلو سیب زمینی و پیاز بین 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان است.

مهاجران خاطر نشان کرد: هر کیلو نارنگی شمال یک هزار و 500 تا 3 هزار تومان و نارنگی جنوب به کیلویی 6 هزار تا 10 هزار تومان رسیده و هر کیلو لیمو شیرین 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین