کد خبر: ۶۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
رئیس کمیته امداد خبر نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را شایعه دانست و افزود: اگر سفرهای من این شائبه را ایجاد کرده است در این زمینه عقب‌نشینی نمی‌کنم و روحیه میدانی خود را رها نمی‌کنم.
ناطقان:پرویز فتاح در نشست خبری در ارائه گزارش نه‌ماهه از عملکرد سال 95 کمیته امداد، گفت: افق عملکرد ما در سال جاری روشن شده، در نتیجه ماه‌های پایانی سال تعیین‌کننده آن نخواهد بود. ما شفاف‌سازی و اعلام گزارش به مردم و پاسخگویی به سوالات را سرلوحه قرار دادیم، در شرایط بد اقتصادی، رکود و بیکاری فشار به کمیته امداد بیشتر و شاهد افزایش مراجعه به این سازمان بوده‌ایم.
 
وی همچنین در بخشی از سخنانش اظهار داشت: بارها نظر خود را در مورد کاندیداتوری اعلام کرده‌ام، در مواضع خود همچنان هستم. این کاندیداتوری یک شایعه است و در رسانه‌ها آمده، بارها نظر خود را اعلام کرده‌ام و قرار نیست کاندید شوم.

وی با بیان اینکه مردم باید به کمک ما و دولت‌ها بیایند تا از پس فقر بربیاییم، افزود: ایجاد اورژانس اجتماعی در کمیته امداد در مرحله طرح است و باید با مراجع مختلف و شورای اجتماعی هماهنگ شویم. البته ایده جالبی است چون نمی‌توانیم همه آسیب‌ها را رصد کنیم و از برخی آسیب‌ها غفلت می‌شود.

فتاح ادامه داد: ما اکنون اطلاعات افراد تحت‌پوشش را با بهزیستی مبادله کرده‌ایم، مشکلی باهم نداریم، البته موضوع رسیدگی به معلولان را به بهزیستی واگذار کرده‌ایم.

رئیس کمیته امداد در مورد افزایش وام اشتغال گفت: تا پایان فروردین‌ماه بالغ‌بر هزار میلیارد تومان برای 100 هزار نفر وام اشتغال پرداخت می‌شود و هزار میلیارد تومان در بحث اشتغال در لایحه بودجه سال آینده دیده شده، درحالی‌که در سال 94 این رقم دو برابر بود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین