کد خبر: ۶۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
یک خبرگزاری یمنی مدعی شد که کارشناسانی از ایران و حزب الله در یمن حضور دارند.
ناطقان:خبرگزاری یمن ۲۴ مدعی شد که کارشناسانی از ایران و حزب‌الله لبنان برای برنامه‌ریزی و مشخص کردن پایگاه‌های نظامی برای حوثی‌ها در ساختان امنیت ملی واقع در منطقه صرف شمال شرقی صنعاء حضور یافتند و جنگنده های ائتلاف متجازوز عربی به رهبری عربستان در پنج مرحله پی این ساختمان را مورد بمباران هوایی قرار دادند.

یمن ۲۴ در ادامه نوشت:‌جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان طی چند بمباران هوایی پایگاه‌های حوثی‌ها در مناطق صنعاء، سوره، نقیل بن غیلان، نهم، حراز، حیمه و صعفان را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که مقامات کشورمان این ادعاها را بارها بی اساس خوانده‌اند و تاکید کردند که هیچ نظامی و کارشناس ایرانی در یمن وجود ندارد و مردم مظلوم یمن و سوریه تاوان بازی مخرب سیاسی برخی کشورهای عصبانی در منطقه را می‌پردازند

مقامات ایران همواره بر لزوم پایان دادن به جنگ‌های داخلی سوریه و یمن و لزوم دستیابی به یک راه‌حل سیاسی که از طریق مشارکت تمام طرف‌ها در این کشورها به دست می‌آید تاکید کرده و دخالت نکردن کشورهای دیگر در امور داخلی کشورهای منطقه را خواستار شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: یمن ، حزب الله ، داعش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین