کد خبر: ۶۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷
تندگویان:
عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این که این روزها نام شهردار تهران در بین کاندیداهای ریاست‌جمهوری مطرح است. در صورت رای نیاوردن در انتخابات باز هم امکان قانونی برای ریاست دوباره‌اش بر شهرداری تهران وجود دارد، گفت: فکر می‌کنم بر اساس قانون دیگر بیشتر از سه دوره نمی‌تواند کاندیدای انتخاب شهردار شود، این مشکل را حتی در دوره قبل هم داشتیم که قانون دو دوره متوالی را ذکر کرده است.
ناطقان: ترافیک یک موضوع تخصصی است و نیاز دارد به آن پاسخ تخصصی داده شود؛ آن هم از سوی کسی که ۵ سال ناجا بود و ۱۲ سال است که در شهرداری است. در مجموع ایشان حدود ۱۷ سال با موضوع ترافیک به صورت ریاستی درگیر است. ما نیاز داریم پاسخ تخصصی به ما بدهند. این مدل برخورد دردی از ترافیک و مردم دوا نمی‌کند.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این که این روزها نام شهردار تهران در بین کاندیداهای ریاست‌جمهوری مطرح است. در صورت رای نیاوردن در انتخابات باز هم امکان قانونی برای ریاست دوباره‌اش بر شهرداری تهران وجود دارد، گفت: فکر می‌کنم بر اساس قانون دیگر بیشتر از سه دوره نمی‌تواند کاندیدای انتخاب شهردار شود، این مشکل را حتی در دوره قبل هم داشتیم که قانون دو دوره متوالی را ذکر کرده است. با این وجود فکر نمی‌کنم بتواند نامزد انتخاب شهردار شود.

أین عضو شورای شهر تهران با اشاره با شائبه استفاده انتخاباتی از امکانات شهرداری گفت: شورا تا حالا چندین بار تذکر داده است و ایشان هم صراحتا منکر این اتفاق می‌شود و حتی می‌گوید فعلا قصد ندارم، اگر هم قصد داشته باشم اعلام نمی‌کنم. ما اسناد و مدارکی نداریم که این اتفاق می‌افتد. شورا می‌تواند تذکر بدهد که تقریبا هم همه اعضا تذکر داده‌اند که هیچ وقت از این سمت برداشت سیاسی نشود. امیدوارم این گونه نشود.

وی در پاسخ به این که در انتخابات گذشته روابط عمومی ایشان وارد کارها اجرایی ستاد آقای قالیباف بودند، آیا شورا قادر به پیگیری نیست، بیان کرد: امکان پیگیری وجود دارد ولی این که پاسخگو باشند و تبعیت کنند، بحث دیگری است. نهادهای فرادستی باید ورود کنند. شورا نهایتا می‌تواند تذکر دهد. اگر اثبات شود که از امکانات شهرداری برای انتخابات استفاده می‌کنند، نهادهای دیگر باید ورود پیدا کنند و جلوی این کار بگیرند. این موضوع دیگر در حوزه کاری شورا نیست.

تندگویان درباره پرونده املاک نجومی خاطرنشان کرد: این ماجرا در اختیار قوه قضاییه و دادستانی است. نتیجه در دست ما نیست.

عضو شورای شهر تهران درباره پیگیری اعضای شورای شهر تاکید کرد: بحث تحقیق و تفحص از شهرداری و مجرای املاک نجومی مطرح شد که آقایان رای ندادند. موضوع بازرسی و نظارت هم مطرح شد که به کمیسیون نظارت شورا آقای سروری واگذار شد. از آن کمیسیون هم نه گزارشی بیرون آمده و نه مطلبی ارائه شده است. تقریبا درباره املاک نجومی اتفاق خاصی نیفتاده است.»
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین