کد خبر: ۶۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
پلیس عراق از انفجاری انتحاری در یکی از مناطق شرقی بغداد پایتخت این کشور خبر داد.
ناطقان:پلیس عراق صبح امروز یکشنبه از وقوع انفجاری انتحاری در منطقه «علوة جمیلة» در شرق بغداد، پایتخت این کشور خبر داد.

یک منبع پلیس در اظهارنظر مطبوعاتی اعلام کرد که یک فرد انتحاری با خودرویی بمب‌گذاری شده منطقه تجاری «علوة جمیلة» در شهرک صدر را هدف گرفت و چندین نفر را کشته و زخمی کرد.

شبکه خبری «رووداو» به نقل از این منبع نوشت،‌ نیروهای امنیتی به محل حادثه اعزام شده‌اند و تدابیر امنیتی در محل وقوع انفجاری انتحاری به کار گرفته شده است.

شهرک صدر عراق یکی از مناطق شیعه‌نشین است که مکرر هدف انفجاری انتحاری گروههای تروریستی در عراق مانند داعش قرار می‌گیرد. این شهرک هفته گذشته در میدان 55 شاهد انفجاری قوی بود که در پی آن بیش از 30 نفر کشته و 60 نفر زخمی شدند (جزئیات بیشتر).

شهرک صدر در اردیبهشت گذشته شاهد یکی از خونبارترین این انفجارها بود به طوری که انفجاری خودروی بمب‌گذاری شده در در بازار «العریدة» بیش از 65 کشته و بیش از 70 مجروح بر جای گذاشت و مسئولیت آن را داعش بر عهده گرفت.





منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین