کد خبر: ۶۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
وکیل‌مدافع علی مطهری گفت: پرونده موکلم که با اعلام جرم دادستانی تشکیل شده بود، پس از بررسی منجر به صدور قرار منع تعقیب شد.
ناطقان:مصطفی ترک‌همدانی گفت: با اعلام جرم دادستانی علیه علی مطهری مبنی بر توهین و نشر اکاذیب نسبت به محمود احمدی نژاد رییس‌جمهور سابق پیرامون نطق مطهری در مجلس که گفته بود « ... موضوع عفاف و حجاب اسلامی که در اثر تشویق و ترغیب های پیدا و پنهان آقای رییس جمهور به بدحجابی و بی حجابی اکنون به وضع اسف‌باری رسیده است ... » پرونده‌ای برای موکلم تشکیل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محتویات پرونده و به لحاظ عدم کفایت ادله اثباتی به اتهام متهم موصوف از نظر بازپرس محرز و ثابت نشد و با استناد به ماده 265 قانون آیین دادرسی کیفری قرار منع تعقیب از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه صادر و اعلام شد که قرار صادره پس از موافقت دادستان ظرف مهلت 10 روزه از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در دادگاه کیفری 2 تهران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سال 92  خبر اعلام جرم دادستانی تهران علیه علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تایید کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین