کد خبر: ۶۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
رهبر داعش از اعضای این گروه خواست فورا زندان‌های تحت کنترل خود در موصل و تلعفر را خالی کرده و از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده کنند.
ناطقان:به نقل از بوابه الفجر، منابع اطلاعاتی اعلام کردند که ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش دستور فوری را برای پاکسازی زندان‌هایی که داعش بر آنها در دو شهر موصل و تلعفر کنترل دارد، داده است تا از نیروهای بازداشت شده داعش در جنگ استفاده شود.

ابوبکر البغدادی در سخنان خود خواهان پایداری و عدم فرار داعشی‌ها از میادین جنگ شد و از ساکنان موصل نیز خواست تا به نیروهای داعش در درگیری‌ها کمک کنند.

رسانه وابسته به داعش اخیرا تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌داد کودکان و افراد معلول خود را منفجر می‌کردند که این امر نشان از کمبود نیرو در تشکیلات داعش و کمبود عاملان انتحاری دارد.

منابع نظامی عراق در فرماندهی عملیات نینوا نیز اعلام کردند که در یکی از تونل‌ها در بخش چپ شهر موصل اسناد جدیدی را که برای داعش است، پیدا کرده‌اند که در آن، شورای نظامی داعش خواهان ارسال تجهیزات و نیرو و مهمات از سایر مناطق به نینوا شده است تا کمبود حاصله رفع شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین