کد خبر: ۶۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
صداهای عجیب و غریب سید مهدی رحمتی در زمان بازی سپک‌تاکرا از نکات تمرین امروز استقلال بود.
ناطقان:تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران رأس ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد. این در حالی بود که تماشاگران زیادی نسبت به روزهای گذشته از تمرین آبی‌پوشان تهرانی استقبال کرده بودند و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد شاگردان علیرضا منصوریان بودند.

*جونز مربی بدنساز استرالیایی تیم فوتبال استقلال در ابتدای تمرین رو به برخی از بازیکنان کرد و به زبان انگلیسی گفت: پاسپورت من کجاست؟ که این جمله مربی بدنساز آبی‌پوشان باعث خنده برخی از بازیکنان شد. این مربی به دلیل اینکه نتوانسته کریسمس به کشورش برود از باشگاه استقلال ناراحت است. 

*امید ابراهیمی بعد از اتمام اردوی تیم ملی در امارات امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و همچنین وریا غفوری به جمع آبی‌پوشان پیوستند که علیرضا منصوریان استقبال گرمی از این دو بازیکن ملی پوش کرد و آنها را در آغوش گرفت.

این دو بازیکن با دیگر اعضای کادر فنی و کادر پزشکی و بازیکنان خوش و بش گرمی داشتند.

*بختیار رحمانی با سر داشتن کلاهی آبی امروز در تمرین حاضر شد.

*صداهای عجیب و غریب سید مهدی رحمتی در زمان بازی سپک‌تاکرا از نکات دیگر این تمرین بود دروازه‌بان آبی‌پوشان در مواقعی هم صدای فیلم‌های بروسلی را تقلید کرد.

*امید نورافکن نسبت به سایر بازیکنان با تأخیری 15 دقیقه‌ای در تمرین حاضر شد و بعد از اینکه به نزد علی منصوریان رفت سرمربی آبی‌ها به او اجازه داد تا در تمرین امروز شرکت کند.

*برافراشته شدن پرچم قرمز در یکی از ساختمان‌های حوالی کمپ مرحوم ناصر حجازی باعث تعجب برخی از تماشاگران شد.

*لباس علی قربانی مهاجم آبی‌پوشان همانند روزهای گذشته با لباس دیگر بازیکنان تفاوت داشت.

*در تمرین امروز آبی‌پوشان حدودا 200 هوادار حضور داشتند.

*منصوریان با امید ابراهیمی و وریا غفوری چند دقیقه‌ای را در خصوص روند آمادگی‌شان به گفت‌وگو پرداخت.

*دستور کادر فنی تیم استقلال برای بازیکنان در تمرین امروز ارسال پاس‌های دقیق روی زمین و با سرعت مناسب بود و تذکرهای منصوریان و علی چینی به بازیکنان در زمانی که مرتکب اشتباه می‌شدند از نکات مهم این تمرین بود.

*حرکات موزون میثم مجیدی در لحظاتی از تمرین باعث تعجب برخی از بازیکنان شده بود.

*علیرضا منصوریان در استارت‌های کوتاه به نحوه عملکرد هرایر مگویان مدافع ارمنستانی تیمش با داد و فریاد اعتراض کرد.

* منصوریان در بخشی از تمرین به قسمتی که نمایشگرهای جی پی اس بود رفت و از شرایط بدنی بازیکنانش آگاه شد. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین