کد خبر: ۶۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: آیت‌الله هاشمی زمینه بیماری قلبی داشتند و قبلا به پزشکان مورد اعتماد خودشان مراجعه کرده ولی مشکل جدی نداشتند که کار روزانه را دچار اختلال کند.
ناطقان:محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ارتباط با کمک رسانی به ایت الله رفسنجانی کوتاهی شده است، گفت : ایشان نپذیرفته بودند تیم پزشکی همراهشان باشد و فقط در سفرهای شهرستان فقط می پذیرفتند.

وی ادامه داد: زمینه بیماری قلبی داشتند و قبلا به پزشکان مورد اعتماد خودشان مراجعه ولی مشکل جدی نداشتند که کار روزانه را دچار اختلال کند.

در مورد صحبت وزیر بهداشت گفت: از زمانی که وارد بیمارستان شدند تیم تخصصی همه اقدامات ممکن را انجام و کار بیشتری در هیچ مرکز دیگری نیز نمی شد انجام داد.

حاجی آقاجانی افزود: ایشان تیم پزشکی را مستمر کنار خود نپذیرفته بودند و در مورد آخرین پرونده پزشکی ایشان از پزشکان خوشان باید سوال شود و در تیم پزشکی ایشان نبودم. سکته قلبی در این سن و با توجه به سابقه بیماری قلبی دور از ذهن نیست.

وی افزود: ایشان زمانی که به اورژانس منتقل شدند دچار وقفه کامل قلبی و تنفسی بوده ولی بلافاصله متخصص قلب، بیهوشی ، اورژانس و پرستار زبده حضور یافته و همه اقدامات اعم از احیا، تنفس مصنوعی، ماساژ قلبی و تزریق انواع دارو انجام گرفت.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: همچنین تعبیه ضربان ساز مصنوعی قلب نیز انجام و اقدامات لازم 90 دقیقه به طول انجامید ولی در نهایت ایشان ساعت 19 و 30 دار فانی را وداع گفتند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین