کد خبر: ۶۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در مراسم تشییع و وداع با رفیق دیرین و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار نزدیک سالهای متمادی در عهد جمهوری اسلامی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی (رحمة الله علیه) در دانشگاه تهران حضور یافتند.
ناطقان:در این مراسم که با حضور انبوه و پر شور مردم قدرشناس، مؤمن، انقلابی و وفادار، رؤسای قوای سه گانه و مسئولان لشکری و کشوری، در فضایی آکنده از حزن و اندوه برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای بر پیکر آن همرزم و مبارز قدیمی نماز اقامه کردند و برای آن مرحوم، غفران، عفو و رحمت الهی را مسألت کردند.

رهبری

به همین مناسبت مجلس یادبودی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین