کد خبر: ۶۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری منتخب آمریکا در نخستین کنفرانس خبری پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، با دلجویی از برخی رسانه های آمریکا بابت اظهارات گذشته، احتمال داد که نهادهای اطلاعاتی آمریکا پشت انتشار گزارشی باشند که ادعا میکند روسیه، مدارکی رسواکننده ازاو دراختیار دارد.
ناطقان: وی در ادامه این گزارش را بی اساس خواند و تاکید کرد که اگر نهادهای اطلاعاتی پشت انتشار این گزارشی بوده باشند که از دیدگاه او کاملا دروغ است، لکه سیاهی در کارنامه آنها خواهد بود.
وی گفت: واقعیت این است که سی ان ان تصمیم گرفته تا این ادعای اثبات نشده را پخش کند و این ناراحت کننده است و نشان دهنده تلاشی مزبوحانه برای جذب مخاطب بیشتر می باشد.
امروز سی.ان.ان اعلام کرد که اطلاعاتی به دست آورده است که نشان می دهد روسیه اسنادی رسوا کننده از ترامپ در اختیار داشته و از این طریق توانسته بر وی فشار وارد کند.
برچسب ها: ترامپ ، امریکا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین