کد خبر: ۶۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
حدود 500 شخص مسلح و مورد تعقیب در منطقه وادی بردی در شمال غرب پایتخت سوریه تسلیم دولت شدند.
ناطقان: مسئول و هماهنگ کننده آشتی در منطقه وادی بردی روز چهارشنبه گفت: تاکنون به پرونده حدود 500 شخص در این منطقه رسیدگی شده است که 60 تن از آن ها از افراد مسلح، فراری، مورد پیگرد بوده که خواستار استفاده از عفو ریاست جمهوری هستند.
علی محمد یوسف افزود: شمار این افراد از 500 نفر فراتر خواهد رفت، زیرا بسیاری از ساکنان این منطقه خواستار پایان دادن به حضور افراد مسلح در منطقه سکونت خود هستند.
وی اضافه کرد: منطقه وادی بردی در آینده نزدیک از سلاح و افراد مسلح خالی می شود و نهادهای دولتی و گروه های تعمیراتی برای بازسازی تاسیسات آبرسانی چشمه فیجه وارد این منطقه می شوند.
یوسف بیان کرد: با توجه به خواسته ساکنان منطقه که خواستار رهایی از تروریست های تکفیری بودند، ارتش عملیاتی را برای وارد کردن فشار بر گروه های مسلح آغاز کرده است.
وی گفت: در نتیجه این فشارها، شماری از افراد مسلح آشتی و مصالحه را پذیرفتند و عده ای که تسلیم نمی شوند، باید از منطقه خارج شوند.
تروریست های وابسته به جبهه النصره در وادی بردی از 24 دسامبر( 4 دی ماه) آب آشامیدنی شهر دمشق از چشمه فیجه را قطع کرده اند و آبرسانی در پایتخت سوریه با تانکر انجام می شود.
برچسب ها: تروریست ، سوریه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین