کد خبر: ۶۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
تیم فوتبال بارسلونا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا مقابل اتلتیکو بیلبائو به برتری سه بر یک دست یافت تا ضمن جبران شکست بازی رفت، به مرحله بعدی صعود کند.
ناطقان: بامداد پنجشنبه بیش از 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا حاضر شدند تا جدال پرافتخارترین تیم های جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) را از نزدیک تماشا کنند.
بارسلونا در حالی این دیدار را آغاز کرد که در بازی رفت با حساب دو بر یک شکست خورده بود، اما توانست در حضور هواداران پرتعداد خود به برتری سه بر یک دست یابد تا در مجموع با پیروزی 4 بر 3 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
در دقیقه 36، پاس «نیمار» به «لوییس سوارز» رسید و این مهاجم اروگوئه ای به زیبایی هرچه تمام تر گل نخست بارسلونا را به ثمر رساند.
در ابتدای نیمه دوم، «نیمار» با خطای واضح مدافع بیلبائو متوقف شد تا بارسلونا صاحب ضربه پنالتی شود. «نیمار» این پنالتی را به گل دوم کاتالان ها تبدیل کرد تا پس از مدت ها موفق به گلزنی شود.
در دقیقه 51 نخستین حمله جدی بیلبائو نتیجه داد و «انریک سابوریت» توانست با ضربه سر دروازه بارسلونا را باز کند.
در دقیقه 78، «لیونل مسی» ستاره آرژانتینی بارسلونا با ضربه آزاد تماشایی گل سوم کاتالان ها را درون دروازه میهمان جای داد تا میزبان در آستانه صعود قرار بگیرد.
این سومین دیدار متوالی است که «لیونل مسی» با ضربات آزاد تماشایی خود موفق به گلزنی می شود.
در نهایت این دیدار با برتری سه بر یک بارسلونا به اتمام رسید تا شاگردان «لوییس انریکه» با صعود به مرحله بعدی، نتایج نامناسب هفته های گذشته خود در لالیگا و جام حذفی را به دست فراموشی بسپارند.
در سایر دیدارهای برگزار شده چهارشنبه شب، تیم های رئال سوسیداد، آلاوز و آلکورون با از پیش روی برداشتن حریفان خود به یک چهارم نهایی صعود کردند.
پیش از این نیز اتلتیکومادرید جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آورده بود.
برنامه دیدارهای باقی مانده مرحله یک هشتم نهایی بدین شرح است:
*پنجشنبه 23 دی ماه/
سلتاویگو - والنسیا (دیدار رفت چهار بر یک به سود سلتاویگو)
ایبار - اوساسونا (دیدار رفت 3 بر صفر به سود ایبار)
سوی یا - رئال مادرید (دیدار رفت 3 بر صفر به سود رئال مادرید)
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین