کد خبر: ۶۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
محمد اسماعیل سعیدی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر راه و شهرسازی بعد از هفته سرکشی از حوزه‌های انتخابی هر نماینده خبر داد.
ناطقان: محمداسماعیل سعیدی درخصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: با توجه به مصادف بودن تشکیل جلسه کمیسیون عمران برای استیضاح وزیر مصادف با درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسه منتفی شد.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده، هفته سرکشی از حوزه‌های انتخاباتی نمایندگان هر استان در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اینکه پنج هفته مداوم در مجلس حضور داشتیم، به احتمال قوی بیش از یک هفته، سرکشی و بازدید از حوزه‌های انتخاباتی خود داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از هفته سرکشی، جلسه کمیسیون برای مقدمات اولیه استیضاح وزیر راه تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی رفتارها و حرکات و برخی اتفاقات منجر به تعویق استیضاح وزیر راه و شهرسازی شده است، گفت: به عنوان نماینده مردم تبریز در مجلس، مصر در پیگیری موضوع استیضاح هستم زیرا این موضوع علاوه بر احقاق حقوق پایمال شده جان‌باختگان قطار تبریز- مشهد، بر تبعات دیگر از جمله تکرار دوباره چنین حوادثی در کشور نیز تأثیرگذار خواهد بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین