کد خبر: ۶۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
برانکو در پایان نشست خبری هنگام رفتن در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه چرا در مورد صحبت‌های کارلوس کی‌روش حرفی نمی‌زند گفت: نه از حرفهایش ناراحت می‌شوم و نه علاقه‌ای دارم که بدانم چه گفته است از شما ناراحت می‌شوم که این سوالات را مطرح می‌کنید من تمام تمرکزم روی تیمم است.
ناطقان: برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: بیشترین تبریک را به بازیکنان می‌گویم. در تمام برنامه‌ها تلاش کردند. آنها در زمین تصمیم گیرنده هستند. مستحق برد بودیم. هواداران انرژی زیادی به تیم دادند از آنها به خاطر حمایت‌های پر شورشان تشکر می‌کنم. همبستگی خوبی بین هواداران، باشگاه و بازیکنان ایجاد شده است. این همبستگی می‌تواند تیم را به قهرمانی برساند.

وی افزود: سایپا تیم بسیار خوبی است.آنها سعی می‌کردند ما را غافلگیر کنند. خیلی خوب حریف را کنترل کردیم. بعد از اخراج بازیکن‌مان هم حریف را به خوبی کنترل کردیم، بار دیگر از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی با فولاد، خاطرنشان کرد: مشکل زیادی خواهیم داشت. همیشه اولین بازی بسیار سخت است.

وی در مورد اینکه همه انتظار برد دارند، اظهار داشت: بعد از تعویض محسن ربیع‌خواه تصمیم گرفتیم فرشاد احمدزاده را به جناح چپ ببریم با این کار به دنبال تهاجمی تر کردن تیم بودیم. برای برنده شدن نیاز به این است که گزینه بازی تهاجمی را دنبال کنیم. از اخراج فرشاد احمدزاده متاسفیم بازیکن ما اخراج می‌شود اما بازیکن تراکتورسازی اخراج نمی‌شود، این سرنوشت ما است. اعتراض من و فرکی طبیعی است.

در ادامه نشست خبری، در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش که سرمربی پرسپولیس را حسود معرفی کرده بود، سوال شد که در این لحظه مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در مورد کارلوس کی‌روش و تیم ملی سوال نپرسید و برانکو جواب نخواهد داد که برانکو در پاسخ گفـت:شما علاقه ای به بازی ندارید که می‌خواهید خارج از این بازی سوال کنید؟

وی در مورد عملکرد سروش رفیعی،‌ گفت: رفیعی را به زمین آوردیم تا تیم را تقویت کنیم. او فقط دو تمرین با ما کرد. طبیعی است که به زمان مشخصی نیاز دارد. از بازی امروز مشخص است که توانستیم تیم را تقویت کنیم. بازی مسلمان، احمدزاده، وحید امیری و ... بیشتر به چشم آمد. می‌خواهیم مهره‌های قوی داشته باشیم. وقت  زیادی برای هماهنگ کردن بازیکنان نداریم. باید در همین بازی‌ها نفرات جدید هماهنگ شوند. سروش بازیکن بسیار خوبی است مهره‌ای جذب نکردیم که فقط بگوییم بازیکن جدید گرفتیم. مسلمان، امیری، کمال و سامان نریمان جهان شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. پتانسیل زیادی برای بهتر شدن داریم و فقط زمان برای هماهنک کردن نداریم در کوران بازی‌ها شرایط هماهنگی را بالا خواهیم برد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو در پایان نشست خبری هنگام رفتن در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه چرا در مورد صحبت‌های کارلوس کی‌روش حرفی نمی‌زند گفت: نه از حرفهایش ناراحت می‌شوم و نه علاقه‌ای دارم که بدانم چه گفته است از شما ناراحت می‌شوم که این سوالات را مطرح می‌کنید من تمام تمرکزم روی تیمم است.
برچسب ها: برانکو ، کی روش ، حسادت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین