کد خبر: ۶۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
فارس از حواشی ترحیم هاشمی در رفسنجان از جمله تمنای معاون حقوقی رئیس‌ جمهور برای پرکردن خلأ وجود هاشمی تا شعارهای ضدانقلابی عده‌ای غریبه در رفسنجان گزارش می‌دهد.
ناطقان: بعد از ظهر امروز مجلس ترحیم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از ساعت 15 تا 17 در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در و دیوار محوطه داخلی مسجد جامع پر بود از بنرهای بزرگی که روی دیوارها به فاصله اندک نصب شده بود، فضای بیرونی مسجد هم پر بود از عکس‌ها و بنرها؛ در ورودی درب‌های مسجد جامع رفسنجان به مردم گل و عکس آیت‌الله هاشمی را می‌دادند که در دست داشته باشند و به مجلس وارد شوند.

محمد هاشمی وارد مسجد شد و مردم با شعارهای هاشمی ‌هاشمی، تسلیت ‌تسلیت از وی استقبال کردند، مسؤولان کشوری و استانی و محلی و همچنین مسؤولانی از استان‌های همجوار هم از درب‌های مسجد وارد می‌شدند.

اما از اصحاب فتنه و خناسان هم در این مجلس حضور داشتند با ورود مهدی هاشمی و حسین مرعشی به مجلس عده‌ای چاپلوس برای دست‌بوسی به استقبال آنها رفتند که آنها حتی دست هم به این مستقبلان خود ندادند.

ازدحام جمعیت بود و جمعیت چهره‌های سیاسی و کارمندان و مسؤولان بیشتر از مردم بود، البته جمعیت مردم هم کم نبود، دو تا کودک افغانستانی عکس هاشمی‌ رفسنجانی را بین مردم توزیع می‌کردند.

فائزه هاشمی هم وارد مسجد شد و در مجلس خانم‌ها در شبستان مسجد مستقر شد و برادر بزرگتر وی نیز در مجلس ترحیم پدر حضور یافت.

بازار فیلمبرداری و عکاسی از زمین و هوا داغ بود و مدیر شبکه سه سیما هم یکی از چهره‌های حاضر در مراسم ترحیم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

ساعت 15 و 20 دقیقه هوا سردتر شد، عده‌ای از مردم مسجد را ترک کردند و عده‌ای دیگر جای آنها را گرفتند، هاشمی مسؤول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اجازه ورود خبرنگاران به داخل مسجد را نداد و خبرنگاران از روی صحن بیرونی مسجد و در هوایی سرد اخبار را مخابره می‌کردند.

محمودآبادی مجری و گوینده خبر شبکه کرمان مجری این برنامه بود و شعری با ردیف «من رفتم» را در وصف آیت‌الله هاشمی قرائت کرد و برنامه رسما آغاز شد.

تلاوت کلام‌الله مجید فضای مسجد را مترنم کرد و مداحی آقای ابراهیمی ادامه‌بخش این مراسم بود، عده‌ای از برادران اهل تسنن هم در مجلس حضور داشتند.

اما در این مجلس هرکجا اسم هاشمی‌رفسنجانی، برده می‌شد، طنین صلوات مسجد را فرا می‌گرفت، اما زمانی که حجت‌الاسلام انصاری سلام رئیس دولت اصلاحات را به مردم رفسنجان ابلاغ کرد، عده‌ای معلوم‌الحال هم با بردن نام این شخصیت پرآوازه سیاسی صلوات فرستادند.

انصاری از اشتیاق یکی از سران فتنه برای شرکت در این مراسم گفت که گویا به دلایلی موفق به انجام این مهم نشده است. وی همچنین برای پرکردن خلأ وجود هاشمی دست به دعا برداشت.

سخنان انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور که به پایان رسید، عده‌ای با شعارهای یاحسین میرحسین، فائزه دلاور تسلیت ‌تسلیت و ... مجلس را شلوغ کردند.

البته محرک این شعارها عده‌ای خارج از رفسنجان بودند که با یک خودرو ون به جلسه آمده بودند.

در این مراسم خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، معاون حقوقی رئیس جمهور، استاندار کرمان، حجت‌الاسلام دعائی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، رئیس دانشگاه پیام نور، مرتضی بانک سرپرست نهاد ریاست جمهوری، شیخ حسین هاشمیان نماینده اسبق مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

همچنین در این مراسم، مدیر شبکه سه سیما، استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان استان کرمان و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و ... حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین