کد خبر: ۶۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
صبح یک شنبه 26 دی ماه، یک جوان آملی در پشت بام بیمارستان امام رضا این شهرستان قصد انجام خودکشی را داشت که با کمک نیروهای آتش نشانی نجات یافت.
ناطقان:در حادثه اقدام به خودکشی یک جوان آملی، ابتدا توان نداشتن در پرداخت هزینه های بیمارستانی در بیمارستان امام رضا(ع) آمل دلیل خودکشی اعلام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل درباره اقدام به خودکشی یک جوان در بیمارستان امام رضا(ع) آمل عنوان کرد: در پاسخ به خبر های منتشره درباره خودکشی در بیمارستان امام رضا (ع) به علت عدم توان در پرداخت هزینه باید بگوییم از 15 اردیبهشت ماه 93، تمامی بیمارستان های دولتی از قبیل بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل  و دیگر بیمارستان های شهرستان کاهش پرداخت مردم بابت بستری در بیمارستان ها از 30 درصد  به 6 درصد را در دستور کار قرار دادند و این موضوع تحقق یافته است.

حمزه قاسمی عنوان کرد: بیمارانی که با فرم ارجاع پزشک خانواده بستری شوند سه درصد پرداخت می کنند و اگر بیماری به یک درمانگاه خصوصی برای یک بیماری کوچک مانند سرماخوردگی مراجعه کند هزینه آن از چند روز بستری بیشتر است.

وی درباره جوانی که قصد انجام خودکشی را داشت تصریح کرد:  بیمار جوان  26ساله به دلیل ضایعه عفونی پا در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد و در مرحله نمونه برداری از محل زخم و تشخیص بیماری scc(نوعی از سرطان بدخیم پوست) بود که در این حین از فرصت استفاده کرده و از ساختمان نیمه کاره اورژانس خود را به شیروانی ساختمان فوق رسانده بود. به محض اطلاع نگهبانی و با تماس سازمان آتش نشانی و با کمک گرفتن از متخصص اعصاب وروان و روان شناس، وی نجات یافت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین