کد خبر: ۶۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
نیروهای امنیتی بحرین امروز نیز با هدف سرکوب هر گونه اعتراضات به اعدام سه جوان معارض، در خیابان‌های اصلی کشور مستقر شدند.
ناطقان:پس از درگیری‌های دیروز و دیشب بین نیروهای امنیتی و مردم خشمگین بحرین که ده‌ها زخمی بر جای گذاشت، نیروهای امنیتی امروز دوشنبه نیز در خیابان‌های اصلی کشور استقرار پیدا کردند.

منابع بحرینی گزارش دادند که نیروهای امنیتی این کشور از دیروز تا کنون ده‌ها نفر را در نقاط مختلف به خصوص منطقه سنابس محل سکونت سه جوان اعدام شده، بازداشت کردند که یکی از این بازداشت‌شدگان برادر «سامی مشیمع» یکی از جوانان اعدام شده، از مداحان اهل بیت (ع) بود که پس از بازجویی آزاد شد.

برگزاری تظاهرات‌های مردمی پس از اقامه نماز تا آخر هفته

تشکل‌های مختلف مردمی اعلام کرد که این هفته مردم هر روز پس از اقامه نماز «ظهر و عصر» و «مغرب و عشاء» در تظاهرات‌های گسترده در خیابان‌ها شرکت خواهند کرد و همچنین به حضور مستمر در مراسم یادبود ادامه خواهند داد.

حضور شخصیت‌های برجسته در مراسم ترحیم

از صبح امروز دوشنبه مراسم ترحیم سه جوان اعدام شده در حسینیه سنابس در حال برگزاری است و بسیاری از مردم از جمله شخصیت‌های برجسته جمعیت ملی اسلامی الوفاق، جمعی از اعضای مجلس علمای بحرین و اعضای جمعیت ملی دموکراتیک در این مراسم شرکت کردند.

پدران دو جوان: با وجود اینکه زخم خورده‌ایم اما همچنان پایداریم

پدران «علی السنکیس» و «عباس السمیع» دو جوان معارضی که دیروز اعدام شدند در مراسم ترحیم با بالا بردن انگشتان خود به نشانه پیروزی تأکید کردند: با وجود اینکه زخم خورده‌ایم همچنان پایدار هستیم.

 

استمرار تعطیلی فروشگاه‌ها در سنابس

فروشگاه‌ها و مراکز تجاری منطقه السنابس محل سکونت 3 جوان اعدام شده امروز نیز به نشانه عزاداری برای این سه شهید تعطیل است.

 

واکنش ائتلاف نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین

ائتلاف نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعدام سه جوان بحرینی را محکوم کرده و تأکید کرد که دولت بحرین از سرکوب، بازداشت و قتل مردم بحرین که بطور مسالمت‌آمیز خواهان حقوق بر حقشان هستند باید دست بردارد.
منبع: فارس
برچسب ها: بحرین ، اعدام ، تظاهرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین