کد خبر: ۶۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
پورعطار رفت، اخوان آمد
با توجه به مشخص بودن تغییرات در مدیریت شرکت آلمینیوم ایران، چه انگیزه های موجب شده است در وقت اضافه مسئولیت محمود پورعطار، باشگاه ورزشی این شرکت اقدام به عقد قرارداد با سرمربی جدید نماید؟
ناطقان: روز گذشته  آنجفی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک خبر از عقد قرارداد با پاشازاده داد و گفت: پس از انجام بررسی های لازم از میان گزینه های هدایت آلومینیوم با مهدی پاشازاده به توافق رسیدیم(!) و با امضای قرارداد وی هدایت تیم را برعهده گرفت.

هنوز ساعاتی از انتشار این خبر نگذشته بود که رسانه ها خبر از برکناری محمود پورعطار (مدیرعامل شرکت آلمینیوم ایران) دادند و بدنبال آن بهمن اخوان سکان دار جدید بزرگترین مجموعه صنعتی کشور در حوزه آلمینیوم شد.

با کنار هم گذاشتن این دو خبر در کنار یکدیگر، بدون شک این سوال مطرح خواهد شد که با توجه به مشخص بودن تغییرات در مدیریت شرکت آلمینیوم ایران، چه انگیزه های موجب شده است در وقت اضافه مسئولیت محمود پورعطار، باشگاه ورزشی این شرکت اقدام به عقد قرارداد با سرمربی جدید نماید؟ و به نوعی مدیرعامل از راه رسیده شرکت ایرالکو را در عملی انجام شده قرار دهند؟

گفتنی است نکته مهمی که تاکنون از سوی مسئولان باشگاه آلمینیوم اراک هیچ اشاره ای به آن نشده، مبلغ قرارداد سرمربی جدید تیم است که احتمالا با مشخص شدن آن، پشت پرده این تغییرات در وقت اضافه روش خواهد شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین