کد خبر: ۶۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
خواستگار سمج وقتی با جواب رد بازیگر معروف روبه‌رو شد، مزاحمت‌های اینترنتی‌اش را آغاز کرد. او تهدید می‌کرد که اگر زن بازیگر با او ازدواج نکند وی را به قتل می‌رساند یا اینکه رویش اسید می‌پاشد.
ناطقان:اين پرونده چندي پيش و با شكايت بازيگر معروف تلويزيون به‌نام «ب» در پليس فتاي استان البرز به جريان افتاد. اين زن در تشريح ماجرا گفت: مدت‌ها بود كه در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي فعاليت داشتم تا اينكه چندي پيش فردي كه صفحه‌ مرا دنبال مي‌كرد و مدعي بود كه از علاقه‌مندان من است، برايم پيام فرستاد و پيشنهاد ازدواج داد.

ابتدا پيام او را جدي نگرفتم اما از همان زمان مزاحمت‌هايش شروع شد و مدام پيام مي‌فرستاد و درخواستش را تكرار مي‌كرد. سرانجام به او جواب منفي دادم اما پس از اين ماجرا تهديدهاي او شروع شد. او در شبكه‌هاي اجتماعي به من توهين مي‌كرد و حتي تهديد مي‌كرد كه مرا به قتل مي‌رساند يا اينكه رويم اسيد مي‌پاشد. مزاحمت‌هاي او باعث شده بود كه آرامش و آسايش نه از من كه از خانواده‌ام نيز سلب شود و درنهايت با پيشنهاد برادرم تصميم گرفتيم از اين فرد شكايت كنيم.

با شكايت زن جوان پرونده‌اي در اين خصوص تشكيل و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري مزاحم اينترنتي شروع شد. مأموران با بررسي‌هاي تخصصي موفق شدند محل زندگي اين مرد را در يكي از مناطق غربي شهر كرج شناسايي و او را دستگير كنند. متهم پس از انتقال به اداره پليس به جرم خود اعتراف كرد و مدعي شد كه از مدت‌ها قبل به خانم بازيگر علاقه‌مند شده و قصد ازدواج با او را داشته اما وقتي جواب رد شنيده عصباني شده و شروع به تهديد او كرده است.

به گفته سرهنگ اقبالي، رئيس پليس فتاي استان البرز، هر چند متهم ابراز پشيماني و ندامت كرد اما براي او قرار قانوني صادر شد و پرونده‌اش در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت. وي با بيان اينكه چهره‌هاي هنري و ورزشي بايد فعاليت خود در فضاي مجازي را محدود و حساب‌شده كنند، گفت: متأسفانه شاهد سوء‌استفاده از نام و چهره‌هاي هنري و ورزشي در شبكه‌هاي اجتماعي هستيم و عده‌اي كلاهبردار تحت نام و عناوين اين عزيزان از ديگر كاربران اخاذي و كلاهبرداري مي‌كنند و در اين زمينه كاربران نيز بايد آگاه باشند و به‌راحتي فريب اين دسته از كلاهبرداران را نخورند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین