کد خبر: ۶۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از تصویب نامگذاری یکی از خیابان‌های این شهر به نام ایت الله هاشمی رفسنجانی در شورای نامگذاری خبر داد.
ناطقان: حسین پیلتن اظهار کرد: موضوع نامگذاری بلوار موجود در حدفاصل میدان شهدای گمنام تا منطقه گلستان شهر بجنورد به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی که به طول 6 کیلومتر است مطرح و در آنجا مصوب شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نام منطقه گلستان شهر نیز به آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر خواهد یافت، اظهار کرد: نام منطقه گلستان شهر هیچ تغییری پیدا نمی‌کند و فقط خیابان منتهی به این منطقه که تاکنون نامی نیز نداشته است نام گذاری می‌شود.

پیلتن افزود: علاوه بر آن در جلسه شورای نامگذاری تغییر نام خیابان 32 متری شهدا به آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد که این موضوع مورد تایید قرار نگرفت. همچنین در حد فاصل میدان جوادیه تا بلوار رضوی یک خیابان 62 متری وجود دارد که پیشنهاد شد این خیابان نیز با نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود اما به علت اینکه خیابان به طور کامل به بهره برداری نرسیده بود، مصوب نشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید پیشنهادات مصوب شده در شورای نامگذاری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد مطرح و در صورت مصوب شدن، نامگذاری انجام شود.

 بلوار موجود در حدفاصل میدان شهدای گمنام تا منطقه گلستان شهر بجنورد یکی از پرترددترین خیابان‌ها به لحاظ استقرار منطقه گلستان شهر، استقرار برخی از اداره‌ها همچون گمرک و وجود برخی از روستاها همچون باغچق، علی آباد است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین