کد خبر: ۶۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
مهاجم ناکام بایرن مونیخ در فصل جاری درباره وضعیت خود و شایعه جدایی اش از این تیم سخن به میان آورد.
ناطقان:به نقل از elsport، توماس مولر وضعیت کابوس واری در بایرن مونیخ دارد. او در نیم فصل نخست رقابت‌های بوندسلیگا تنها یک گل برای بایرن به ثمر رسانده است.

ستاره ملی‌پوش بایرن با انتقادهای زیادی مواجه است. خبرهایی درباره جدایی او از بایرن  به گوش می‌رسد  و از تیم‌های  بزرگ لیگ جزیره به عنوان مشتریان این بازیکن سخن به میان می‌آید.

مولر در واکنش به جدایی از بایرن و وضعیت بد خود در این تیم، گفت‌: بعضی عادت دارند که بعضی چیزها را بزرگ جلوه دهند چرا این همه درباره گل نزدن من نوشته می شود؟ مهم این است که تیم خوب نتیجه‌ بگیرد. لطفا اجازه بدهید که همه چیز روال طبیعی خود را پیش گیرد.

این بازیکن 27 ساله ادامه‌ داد: من مشکلی با سرمربی تیم و حضورم در بایرن مونیخ ندارم. هر جا مربی بگوید بازی می کنم و نهایت تلاشم را به کار می گیرم  تا بایرن مونیخ خوب نتیجه‌ بگیرد. لطفا به عملکرد فردی بازیکنان توجه نکنید و به تیم نگاه کنید.

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ از مولر در پست های مختلفی استفاده کرده است. او از این بازیکن 13 بار به عنوان بال راست، چهار بار به عنوان مهاجم دوم، دو بازی به عنوان بال چپ و تنها یک بازی به عنوان مهاجم نوک استفاده کرده است.

از مولر به عنوان جانشین دیگو کاستا در چلسی یاد می‌شود  و در این چند روز اخیر رسانه‌های  انگلیسی نوشتند که آبی پوشان لندنی حاضر هستند برای جذب مهاجم بایرن 75 میلیون پوند پرداخت کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین