کد خبر: ۶۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
دبیر شورای نگهبان به فروش پایان‌نامه‌های دانشجویی انتقاد کرد و نوشت: مسئولیت ما به عنوان اعضای هیأت‌های علمی حیاتی و مهم است و باید تا با دقت افزون‌تر، از بیراهه رفتن جوانان این مرز و بوم جلوگیری کنیم.
ناطقان:عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان که استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز هست، مطلبی را در کانال شخصی خود درباره «فروش پایان‌نامه‌های دانشجویی» منتشر کرده که به شرح ذیل است:
 
اخیراً در برخی جرائد داخلی و بین‌المللی گزارشی از روند پایان‌نامه فروشی در کشور منتشر شد که بسیار تأسف‌بار بود. مسئولیت ما به عنوان اعضای هیأت‌های علمی حیاتی و مهم است و باید تا با دقت افزون‌تر، از بیراهه رفتن جوانان این مرز و بوم جلوگیری کنیم.
 
وجود مشکلات توجیهی نخواهد بود برای کم‌کاری ما و احیاناً بی‌دقتی در نظارت بر کارهای پژوهشی دانشجویان. همت بلند می‌طلبد تا معلم، معلم باشد و دانشجو، دانشجو. امید آنکه راهنمایی صائب باشیم برای جویندگان علم و دانش و پژوهش.

منبع: فردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین