کد خبر: ۶۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت: زن دامدار رضوانشهری قربانی حضور گاو خود در خانه همسایه شد.
ناطقان:سرهنگ «مجید حسینی»، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان رضوانشهر، بررسی دقیق موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان این‌که مأموران انتظامی پس از مشکوک شدن به یکی از همسایه‌های مقتول او را مورد بازجویی قرار دادند، افزود: متهم پس از بازجویی های فنی و پلیسی به قتل این زن 48 ساله اعتراف کرد. 

وی با اشاره به این‌که قاتل برای تهیه تبر به یکی از همسایگانش رفته بود که با حضور گاو همسایه دامدار خود در خانه خود مواجه می شود، گفت: وی در اعترافات خود عنوان داشته از حضور حشم همسایه در زمین محوطه خانه‌ام عصبانی شدم و بعد از جنگ لفظی با مقتول که به دنبال گاوش آمده بود، با دو ضربه تبر به سرش وی را به قتل رساندم.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر تصریح کرد: قاتل 36 ساله پس از ارتکاب به قتل، تبر را به خانه همسایه برده و آثار جنایت را مخفی کرده بود که کارآگاهان آگاهی آلت قتاله را نیز کشف کردند.

حسینی با تصریح بر این‌که قاتل با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده، از عموم شهروندان خواست با حفظ خونسردی و کنترل خشم در موقع عصبانیت، از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: زن دامدار ، نزاع ، قتل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین