کد خبر: ۶۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
رئیس شورای شهرک‌های یهودی نشین در کرانه باختری اعلام کرد که در روز انتصاب دونالد ترامپ سبدی از سبزیجات و میوه‌جات را که از باغ‌های شهرک‌های یهودی نشین چیده است به وی خواهد داد.
ناطقان:به نقل از  روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، یوسی دجان، رئیس شورای شهرک‌های یهودی نشین در کرانه باختری که قرار است در مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا شرکت کند، گفت که بیشتر اعضای تیم که همراه ترامپ در رقابت انتخاباتی بودند و در حال حاضر همراه وی در مسیر رفتن به کاخ سفید هستند، دوستان طرح شهرک‌سازی‌ هستند و به عنوان مهمان در شهرک‌های یهودی نشین در سال گذشته اقامت داشتند.

دجان در مصاحبه با شبکه هفت تلویزیون اسرائیل گفت که دعوتنامه‌ای را از تیم ترامپ دریافت کرده است تا در مراسم تحلیف ترامپ شرکت کند که این دعوت بر اساس دوستی صمیمانه میان شهرک‌نشینان و رئیس جمهوری منتخب صورت گرفته است.

وی گفت که هدیه‌ای را به رئیس جمهوری منتخب خواهد داد که شامل سبدی از سبزیجات و میوه‌جاتی است که از باغ‌های شهرک‌های یهودی نشین چیده است.

وی این مساله را نادیده گرفت که این میوه‌ها در زمین‌های چپاول شده فلسطینی‌ها کاشته و برداشت می‌شوند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین