کد خبر: ۶۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
دانشگاه آکسفورد در ایمیل‌های ارسالی برای اطلاع دادن به دانشجویانی که درخواست تحصیل‌شان در این دانشگاه رد شده، اشتباها اطلاعات دیگر دانشجویان را نیز ارسال کرد.
ناطقان:به نقل از تلگراف، مقامات دانشگاه آکسفورد اعلام کردند که افشای اطلاعات دانشجویان پذیرفته نشده در این دانشگاه اقدامی ناخواسته بوده است و بابت این اشتباه رسما عذرخواهی می‌کنند.

دانشجویانی که درخواست پذیرش آنها در دانشگاه آکسفورد رد شده اعلام کردند که در ایمیلی که برای اطلاع‌رسانی به آنها ارسال شده یک فهرست نیز پیوست شده که نام، اطلاعات فردی و حتی آدرس بیش از 200 دانشجوی دیگری که رد شده بودند، در آن وجود داشته است.

این افراد اعلام کردند چند ساعت بعد از ارسال ایمیل اول، یک ایمیل عذرخواهی برای آنها ارسال شده و از آنها خواسته شده که ایمیل قبلی را حذف کنند.

بسیاری از دانشجویان نسبت به این اتفاق شدیدا اعتراض کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که به حقوق و حریم خصوصی آنها تجاوز شده است و بعد از گذراندن مراحل گزینش، مصاحبه و عدم پذیرش توسط دانشگاه، افشای اطلاعاتشان احساسات آنها را بیش از پیش جریحه‌دار کرده است چرا که حالا علاوه بر خودشان بسیاری از افراد دیگر از این موضوع مطلع شده‌اند.

این دانشجویان از کشورهای مختلفی در سراسر جهان بوده‌اند و برخی از آنها اعلام کرده‌اند که مشکل صرفا با یک عذرخواهی حل نمی‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین