کد خبر: ۶۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
خانواده اوباما خانه ای بزرگ و 9 اتاق خوابه را در دو مایلی کاخ سفید اجاره کرده اند. آنها دو سال آینده را در این خانه خواهند بود.
ناطقان:خانواده 4 نفره باراک اوباما رییس جمهور آمریکا قرار است از 20 ژانویه 2017 – اول بهمن 1395 – به خانه ای بزرگ و مجلل در واشنگتن منتقل شوند.

خانواده رییس جمهور آمریکا قرار است دو سال آینده را در واشنگتن زندگی کنند . آنها عدم تغییر مدرسه ساشا دختر کوچکشان را دلیل انتخاب شهر واشنگتن برای ادامه زندگی در دو سال آینده اعلام کرده اند.

خانواده اوباما بدین منظور خانه ای در محله "کالوراما " در دو مایلی کاخ سفید واشنگتن اجاره کرده اند.

زمین  این خانه بزرگ 8200 فوت مربع مساحت دارد و زیر بنای مسکونی آن حدود 700 متر مربع است و دارای 9 اتاق خواب و 8 سرویس دستشویی و حمام است.

این خانه در دهه 1920 ساخته شده اما در دهه های اخیر بارها بازسازی شده است که آخرین مورد بازسازی آن در سال 2011 بوده است. ارزش این خانه حدود 6 میلیون دلار برآورد شده است اما اجاره سالانه آن اعلام نشده است.

مالک این خانه " جوی لاکهارت " مشاور مطبوعاتی سابق کاخ سفید در دوران بیل کلینتون و معاون ارتباطات لیگ فوتبال حرفه ای آمریکا (NFL) است.

در روزهای گذشته تصاویری از کامیون های بزرگ مقابل اقامتگاه چهل و چهارمین رییس جمهور آمریکا در کاخ سفید منتشر شده است که در حال اثاث کشی خانواده اوباما به خانه جدید هستند.

اوباما تنها رییس جمهوری ایالات متحده در نزدیک به یک قرن گذشته است که پس از پایان دوران ریاست جمهوری در واشنگتن اقامت می کند.

 آخرین رییس جمهوری آمریکا که همانند اوباما پس از پایان دوران ریاست جمهوری همچنان در شهر واشنگتن اقامت کرد "وودرو ویلسون" بود که در سال 1921 و پس از پایان دورانش ، در واشنگتن ماند.

قرار است خانواده اوباما پس از نقل مکان به خانه جدید برای دو هفته به منظور تعطیلات و استراحت به ایالت کالیفرنیا سفر کنند.

خانه جدید خانواده اوباما +عکس

خانه جدید خانواده اوباما +عکس

خانه جدید خانواده اوباما +عکس


منبع: افتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین