کد خبر: ۶۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
رییس جمهوری کشورمان طی پیامی ضمن تقدیر از تلاش آتش‌نشانان فداکار کشورمان در پی محار آتش‌سوزی پلاسکو تهران، درگذشت جانباختگان این حادثه را به خانواده آنان تسلیت گفت.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری ایران در پیامی به مناسبت سانحه ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار اظهارداشت: حماسه ای که آتش‌نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند  و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند ، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.

متن پیام رییس‌جمهور به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سانحه ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران، اگر چه اندوهبار و تامل انگیز است اما حماسه‌ای که آتش نشانان فداکار در این صحنه خدمت، آفریدند  و جان خود را برای نجات هموطنان خویش فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح فداکاری و از خودگذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.

اینجانب از تلاش همه امدادگران ، آتش‌نشانان و واحدهای پزشکی ، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب دیدگان شتافتند ، تشکر می کنم و با تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار ، برای عزیزانی که با ایثار جان خود به نجات هم نوعان خود شتافتند ، از درگاه خداوند منان ، رحمت و رضوان مسئلت می کنم و از همه هم میهنان عزیز  درخواست می کنم که برای نجات و عافیت مجروحان حادثه ، در این ساعات نیایش در شب جمعه دعا کنند.

حسن روحانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین