کد خبر: ۶۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
با وجود این که نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر هم شروع شده است اما هنوز وضعیت دژاگه در هاله‌ای از ابهام است.
ناطقان:به نقل از العرب، اشکان دژاگه وضعیت عجیبی در لیگ ستارگان قطر دارد. او با وجود این که از بازیکنان تاثیرگذار تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی بوده اما در نیم فصل جاری بدون تیم بوده است. دژاگه تا پایان فصل با العربی قرارداد دارد اما او یک بازی هم برای این تیم به میدان نرفته و در فهرست قرمز پوشان برای نیم فصل نخست قرار نگرفت با این حال او ترجیح داد که راهی تیم دیگری نشود.

خریدهای جدید العربی در نیم فصل نخست عملکرد خوبی از خود نشان ندادند. سران باشگاه العربی قصد دارند که دژاگه را در نیم فصل دوم جایگزین مصطفی سال بازیکن خارجی خود کنند.

با وجود این که خبرهای زیادی در این زمینه  به گوش رسید و قرار شد که دژاگه در نیم فصل دوم در فهرست العربی قرار گیرد اما هنوز وضعیت این بازیکن ایرانی در هاله‌ای از ابهام است.

روزنامه العرب قطر نوشت که قرار گرفتن دژاگه در فهرست العربی تنها در صورتی است که قرارداد مصطفی سال فسخ شود تا دژاگه به فهرست تیم ‌اضافه شود.

به نوشته این روزنامه قطری سران باشگاه العربی در تلاش هستند تا رقم باقی‌مانده از قرارداد مصطفی سال را پرداخت کنند تا زمینه برای بازگشت دژاگه فراهم شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دژاگه ، لیگ قطر ، العربی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین