کد خبر: ۶۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
براساس آخرین تحلیل های هواشناسی طی سه روز آینده به سبب وجود جریانات مرطوب جنوبی وگذر متناوب موج تراز میانی درجنوب شرق، شرق و جنوب کشور رگبار باران ، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
ناطقان:براساس تحلیل آخرین نقشه هاي هواشناسی طی سه روز آینده به سبب وجود جریانات مرطوب جنوبی وگذر متناوب موج تراز میانی درجنوب شرق، شرق و جنوب کشور رگبار باران ، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و بارش پراکنده برف و باران در بخش هایی از شمال شرق، مرکز ، زاگرس مرکزي و و جنوبی  بیش بینی می شود. 

شدت بارش امروز در نیمه غربی  سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال وشرق هرمزگان، تنگه هرمز وسواحل غربی دریاي عمان می باشد، روز یک شنبه برمقدار بارشها در درجنوب، زاگرس جنوبی ومرکزي و برخی مناطق شرق کشور افزوده می شود و شدت بارشها دراین روز در فارس، کهگیلویه وبویراحمد، نیمه شرقی کرمان، شمال خراسان جنوبی وجنوب خراسان رضوي خواهد بود. 

شایان ذکر است که امروزبه سبب گذر امواج تراز میانی، در برخی مناطق شمال غرب، دامنه هاي غربی و مرکزي البرز بارش پراکنده پیش بینی می شود این وضعیت به تناوب تا ظهر یکشنبه در این مناطق ادامه خواهد داشت واز بعد از

ظهر این روز با نفوذ جریانهاي سرد شمالی، ضمن کاهش دما در نوار شمالی کشور، بارشها در سواحل دریاي خزرتشدید می شود ودر برخی مناطق سواحل غربی خزر با وزش بادشدید همراه بود و دریای خزر مواج خواهدشد. 

در روز دوشنبه نیز بارش ها در استان هاي ساحلی دریاي خزر تداوم خواهد داشت  وبر مقداربارش ها در شمال شرق کشورافزوده می شود وضمن افت قابل توجه دما در شمال شرق کشور، هوای سرد به نواحی مرکزی وشرقی کشور نیز کشیده می شود. 

درسه روز آینده دریای عمان وتنگه هرمز مواج می باشد، روز دوشنبه خلیج فارس نیز مواج خواهد شد.



وضعیت آب و هوا در 2 بهمن ماه+ جدول




نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین