کد خبر: ۶۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
استقلالی‌ها به دلیل پرداخت نکردن بخشی از بدهی‌هایشان نمی‌توانند از تیموریان و جپارف استفاده کنند.
ناطقان:آندرانیک تیموریان هافبک میانی استقلال امروز بعد از توافق با این تیم رسما قراردادش را در هیات فوتبال تهران ثبت کرد. با این‌حال به نظر می‌رسد یک مانع برای بازی کردن او وجود داشته باشد. البته این مانع به او مربوط نیست و مشکل از سمت استقلالی‌ها است.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، استقلالی‌ها به همراه چند باشگاه دیگر باید بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند تا بتوانند قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنند. ظاهرا استقلالی‌ها هنوز نتوانسته‌اند بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند و به همین دلیل احتمالا کارت بازی این بازیکن صادر نمی‌شود. هرچند تا بازی هفته نوزدهم استقلالی‌ها که برابر پیکان است، مطمئنا مسئولان استقلال برای حل این مشکل دست به کار می‌شوند.

مشکل دوم استقلالی‌ها مربوط به جپارف است. این بازیکن ازبکستانی نمی‌تواند به دلیل پر بودن لیست استقلالی‌ها وارد لیست این تیم شود. از استقلال آرش افشین و بختیار رحمانی جدا شده‌اند و به جای آنها چشمی و تیموریان به لیست اضافه شده‌اند. برای اضافه شدن جپارف نیاز به خروج یک نام دیگر است. این نام احتمالا امین حاج محمدی است که ظاهرا با ماشین‌سازی به توافقاتی هم رسیده ولی مشخص نیست که آیا او براحتی از این تیم جدا می‌شود یا نه.

ظاهرا حاج محمدی به دنبال ماندن در استقلال است و از طرفی این پیشنهاد را داده که بخش بزرگی از مطالباتش را بگیرد و سپس جدا شود. با این‌حال مذاکرات اطرافیان حاج محمدی با افتخاری تاکنون نتیجه خاصی نداشته و البته صحبت مدیرعامل استقلال بر اساس اظهارات منصوریان است که چون استقلال به حاج‌محمدی نیاز ندارد، بهتر است این بازیکن جدا شود و همچنین با توجه به وضعیت مالی آبی‌ها، بهتر است در این زمینه توافقاتی صورت بگیرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین