کد خبر: ۶۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم با تاکید بر اینکه این برنامه بار مالی ندارد، گفت: هو کردن مصوبه مجلس با آمار غیرواقعی، وهن مجلس و سایر دستگاه‌های نظارتی و کارشناسی است.
ناطقان: حمیدرضا حاجی بابایی بعدازظهر امروز (شنبه) در نشست خبری خود در مجلس اظهار کرد: شفافیت،‌ نظارت و پاسخگویی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه ششم توسعه است.

وی افزود: برنامه ششم در طول ۳۷ سال گذشته یک برنامه ویژه بود و اولین برنامه‌ای بود که با کمک دولت و مجلس تدوین و تصویب شد. ابتدا لایحه احکام اجرایی برنامه به مجلس ارائه شد و در ادامه ریاست مجلس با تاکید بر نیاز کشور به برنامه نامه‌نگاری را با مقام معظم رهبری انجام دادند و در نتیجه آن جلساتی با مسئولین دولتی برگزار و جمع‌بندی شد که دولت به مجلس کمک کند تا با همکاری دو قوه کار برنامه ششم پیش برود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین