کد خبر: ۶۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
فورد موتور حدود سه میلیارد دلار ضرر بدون احتساب مالیات مربوط به ارزیابی مجدد برنامه‌های بازنشستگی و سایر برنامه‌های مزایای کارمندان در دوران بازنشستگی را در سال ۲۰۱۶ ثبت کرد.
ناطقان: از کل این رقم، ۹۰۰ میلیون دلار ضرر مربوط به برنامه‌های بازنشستگی آمریکا، ۱.۹ میلیارد دلار مربوط به برنامه‌های بازنشستگی خارج از آمریکا و ۲۰۰ میلیون دلار مربوط به برنامه‌های مزایای کارمند در دوران بازنشستگی در سطح جهانی است.

فورد اعلام کرد این ضرر، درآمد خالص این شرکت در سال ۲۰۱۶ را به میزان حدود دو میلیارد دلار کاهش خواهد داد اما این شرکت همچنان انتظار دارد به ۱۰.۲ میلیارد دلار سود ناخالص دست پیدا کند.

بر اساس گزارش رویترز، این خودروساز آمریکایی اعلام کرد ضرر مذکور بر سود ناخالص یا عایدی این شرکت به ازای هر سهم در سال ۲۰۱۶ تاثیر نخواهد گذاشت
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین