کد خبر: ۶۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
سکوت قالیباف در برابر اظهارات دادستان کل
دادستان کل کشور گفت: شعبه حقوقی به منظور رسیدگی و پیگیری مسائل مربوط به حادثه ساختمان پلاسکو، با نظارت دادستانی استان تهران به صورت متمرکز در محل حادثه ایجاد می شود.
ناطقان: حجت الاسلام محمد جعفر منتظری عصر شنبه به همراه دادستان استان و استاندار تهران در محل وقوع حادثه ساختمان پلاسکو حاضر و در جمع خبرنگاران افزود: بعد از پایان عملیات آواربرداری این ساختمان، مسائل حقوقی در خصوص شهدای این حادثه و اموال و سرمایه هایی که در این محل بوده، مطرح و پیگیری می شود.

حجت الاسلام منتظری اظهار کرد: به همین منظور شعبه خاصی از طرف دادستانی استان تهران در همین محل برپا می شود تا تمام مسائل مربوط به این حادثه پیگیری و اقداماتی که نیاز به تعقیب قضایی دارد انجام شود.

وی افزود: نکته بعدی این است که این حادثه باید برای همه مسئولان عبرتی باشد تا برای ساختمان هایی که ایمنی لازم ندارند، تدابیر لازم اندیشه شود.

حجت الاسلام منتظری یادآور شد: در بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها وظایف رسیدگی به ایمنی ساختمان ها به شهرداری ها واگذار شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری ها ملزم هستند به ساختمان هایی که این خطرات را دارند اخطار داده شود، خاطر نشان کرد: شهرداری باید بعد از تعیین مهلت و عدم رفع این مخاطرات از سوی صاحبان ساختمان و مالکان، پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی با ابراز امیدواری از سرعت عمل در انجام آوار برداری و خروج پیکر شهدا اظهار کرد: پس از این واقعه برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی باید تدبیر و برنامه ریزی خوبی انجام شود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین