کد خبر: ۶۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
عضو شورای شهر تهران در گفتگو با ناطقان:
دوستی ادامه داد: طبق بند 14 ماده 55قانون شهرداری ها اتخاذ تدابیر موثر برای حفظ شهر از خطر سیل و حریق از جمله وظایف شهرداری است، اما درخصوص اینکه شهرداری برای اعمال این تکلیف تا چه حدی دارای اختیارات است ابهامات قانونی وجود دارد.
عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو گفت: متاسفانه این حادثه تلخ موجب شد تعدادی از فرزندان مجاهد این سرزمین را از دست بدهیم و خسارات مادی و معنوی بسیاری بجا مانده است که بررسی ریشه ای و روشن شدن عوامل این حادثه یک ضرورت و خواست مردم است.

دوستی ادامه داد: طبق بند 14 ماده 55قانون شهرداری ها اتخاذ تدابیر موثر برای حفظ شهر  از خطر سیل و حریق از جمله وظایف شهرداری است، اما درخصوص اینکه شهرداری برای اعمال این تکلیف تا چه حدی دارای اختیارات است ابهامات قانونی وجود دارد.

این کارشناس مسائل شهری با تاکید بر مسئولیت سنگین مدیریت شهری در چنین حوادثی تاکید کرد: بدون شک عملکرد شهرداری در قبل و بعد از حادثه زیر ذره بین نهادهای نظارتی خواهد رفت.

این عضو شورای شهر تهران در تشریح جزئیات جلسه امروز شورای شهر تهران گفت:
با توجه به وجود قانونی مبنی بر وظیفه مالکین در راستای مقاوم سازی و تعمیر بناها و مالکیت بنیاد مستضعفان بر ساختمان پلاسکو، امروز طی تذکری از رئیس شورا خواستم از ریاست محترم بنیاد مستضعفان برای بررسی این مسئله دعوت بعمل آید تا ابعاد موضوع مسئله روشن تر شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین